HubSpot is een alles-in-één CRM-systeem waarmee je makkelijk klantcontact en sales beheert. Het aanvragen van een nieuw HubSpot account is eenvoudig. In dit artikel leggen we je kort uit hoe je dit doet.
🕑 ± 1 minuut
Stappenplan: Een nieuw HubSpot account aanvragen
-
Verzamel de juiste gegevens
Verzamel de naam, het e-mailadres, het team en de rechten die iemand nodig heeft. De rechten kun je eventueel in overleg met Team Digital vastleggen. -
Stuur de gegevens naar Team Digital
Zodra je deze gegevens verzameld hebt, stuur je ze per e-mail naar Team Digital. Zij zullen vervolgens het account aanmaken in HubSpot. -
Let op: stuur het verzoek op tijd
Weet je al een tijdje dat er een nieuwe HubSpot account nodig is voor een collega? Laat het op tijd (minimaal 2 dagen van tevoren) weten aan Team Digital.
Met deze stappen kun je eenvoudig een HubSpot account aanvragen voor een (nieuwe) collega.