Hoe vraag je een HubSpot-account aan?

HubSpot is een alles-in-één CRM-systeem waarmee je makkelijk klantcontact en sales beheert. Het aanvragen van een nieuw HubSpot account is eenvoudig. In dit artikel leggen we je kort uit hoe je dit doet.

🕑 ± 1 minuut

Stappenplan: Een nieuw HubSpot account aanvragen

  1. Verzamel de juiste gegevens
    Verzamel de naam, het e-mailadres, het team en de rechten die iemand nodig heeft. De rechten kun je eventueel in overleg met Team Digital vastleggen. 

  2. Stuur de gegevens naar Team Digital
    Zodra je deze gegevens verzameld hebt, stuur je ze per e-mail naar Team Digital. Zij zullen vervolgens het account aanmaken in HubSpot. 

  3. Let op: stuur het verzoek op tijd
    Weet je al een tijdje dat er een nieuwe HubSpot account nodig is voor een collega? Laat het op tijd (minimaal 2 dagen van tevoren) weten aan Team Digital. 

Met deze stappen kun je eenvoudig een HubSpot account aanvragen voor een (nieuwe) collega.